اینفوگرافی | شورای شهر مشهد به نمایندگی از مردم چه کرده است؟ دستگیری بازرس قلابی رانندگان اتوبوس‌رانی در مشهد اختصاص ۴۶۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت به بافت فرسوده مشهد و ادامه خط ۳ مترو مروری بر ورود رشته روان‌شناسی به مشهد و ایجاد نخستین مراکز رسیدگی به بیماری‌های روحی استاندار خراسان‌رضوی: شورا‌ها نماد حضور مردم در مدیریت کشور هستند وضعیت دیزدر، باز هم پیچیده‌تر | حق و حقوق بهره‌بردار هم به ابهامات پرونده معدن دیزدر اضافه شد نژادحسین: توسعه ورزش حاشیه شهر، در دستور‌کار شورای اسلامی است رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: کار شورا یک فضیلت انسانی است + فیلم نائب رئیس شورای عالی استان‌ها: باید نگاه ساختار سیاسی ما به شورا‌ها تغییر کند اعمال قانون ۱۸۵۱ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۵۱ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری سی‌وسومین نشست مدیران عامل سازمان‌های سیما و منظر کلانشهر‌های کشور در مشهد راهبرد‌های شورای ششم با تمرکز بر مردم پیش‌بینی بهره‌برداری از بوستان بانوان طرق تا پایان سال ۱۴۰۳ کیفیت هوای کلانشهر مشهد در آستانه وضعیت هشدار قرار گرفت (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) انتخاب شورا‌ها گامی به سوی تحقق کامل قانون اساسی است نظری: شوراها برآمده از اراده مردم و زمینه‌ساز حضور آنها در اداره امور هستند اینفوگرافی | شورای شهر مشهد به نمایندگی از مردم چه کرده است؟ ویدئو | نژاد حسین: هدف گذاری دقیق عمرانی در شورای ششم، یک خواست آگاهانه برای مردم بود ویدئو | منصوریان: نسخه مترقی فرهنگسراها با هدف رفع مشکلات مردم در شورای ششم ارائه شد
سرخط خبرها

سطح کمی و کیفی خدمات شهرداری مشهد در نجف ارتقا یافته است+ فیلم

  • کد خبر: ۱۸۲۲۴۴
  • ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۶
سطح کمی و کیفی خدمات شهرداری مشهد در نجف ارتقا یافته است+ فیلم
رئیس ستاد اربعین حسینی شهرداری مشهد مقدس گفت: ارتقاء سطحی کمی و کیفی خدمات، با تکیه بر تجارب گذشته و همچنین پیگیری‌های ستاد اربعین، در تمامی سرفصل‌های خدماتی همکاران ما در شهرداری مشهد مقدس قابل مشاهده و ملموس است.

به گزارش شهرآرانیوز، قاسم زوکی‌نژاد در دیدار با نماینده مقام معظم رهبری در کشور عراق با بیان اینکه تمامی کاروان اعزامی شهرداری مشهد مقدس به نجف اشرف، با عشق و علاقه قدم در این عرصه گذاشته‌اند، اظهارکرد: بعد از اربعین حسینی (ع) نیز با تمام توان، پای‌کار خدمت‌رسانی به عزاداران دهه آخر صفر خواهیم بود.

وی با تاکید بر اینکه برکات این خدمت مقدس برای مشهدی‌ها بسیار است، گفت: همکاری کشور عراق با شهرداری مشهد مقدس و دستگاه‌های خدمات‌رسان کشورمان هم بسیار خوب بوده که تاثیر بسزایی در ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات‌رسانی داشته است.

رئیس ستاد اربعین شهرداری مشهد مقدس افزود: بسیار خرسندیم که این ارتقاء، با تکیه بر تجارب گذشته و همچنین پیگیری‌های ستاد اربعین، در تمامی سرفصل‌های خدماتی همکاران ما در شهرداری مشهد مقدس قابل مشاهده و ملموس است.

خدمات‌رسانی در نجف افتخاری برای مشهدالرضا (ع) است

عضو شورای شهر مشهد گفت: مسئولان شهری نجف اشرف، عملکرد نیرو‌های شهرداری مشهد را بسیار خوب ارزیابی کرده‌اند که این امر افتخاری برای نام مشهدالرضا (ع)، جهانشهر برکت و کرامت است.

مهدی ناصحی در دیدار با نماینده مقام معظم رهبری در کشور عراق با بیان اینکه فعالیت خدمات‌رسانی شهرداری مشهد مقدس، ویژه ایام اربعین سبقه‌ای چندین ساله دارد، اظهارکرد: هرسال، مدیریت شهری مشهد براساس وظیفه ذاتی خود و در تعامل با شهرداری نجف اشرف، دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت عراق و ستاد بازسازی عتبات عالیات سعی بر خدمت‌رسانی مطلوب به زوار حسینی را دارد.

وی گفت: مسئولان کشور عراق و شهر نجف اشرف، عملکرد نیرو‌های شهرداری مشهد را بسیار خوب ارزیابی کرده‌اند که این امر افتخاری برای نام مشهدالرضا (ع)، جهانشهر برکت و کرامت است.

ناصحی با بیان اینکه بهره‌گیری از نیرو‌های متخصص، وجه بارز فعالیت‌های شهرداری مشهد مقدس در اربعین است، افزود: در کنار قریب به هزار نیروی انسانی، ماشین‌آلات مختلف و ۱۲۵ دستگاه اتوبوس نیز برای خدمت‌رسانی در این ایام پیش‌بینی شده است.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد مقدس تصریح کرد: پایان عملیات خدمات‌رسانی همکاران شهرداری مشهد، شروع فصل جدیدی از خدمات‌رسانی یعنی میزبانی از زوار امام‌رضا (ع) در دهه پایانی ماه صفر بوده و مجدد برای فعالیت در این ایام، آماده می‌شویم.
ناصحی خدمت در شهر نجف و خدمات‌رسانی به زائران و عزاداران حسینی را مایه خیر و برکت برای مشهد دانست و گفت: همزمان با اربعین امام‌حسین (ع) در جوار بارگاه منور رضوی «راهپیمایی جاماندگان اربعین» را برگزار خواهیم کرد که اقدام اجتماعی بزرگی است.

چرخه کاملی از خدمات شهرداری در شهر نجف ایجاد شده است

عضو شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: سعی شورای ششم و مدیریت شهری بر این بوده که چرخه کاملی از خدمات را در شهر نجف به زوار حرم علوی ارائه کنیم.

سیدابراهیم علیزاده در دیدار با نماینده مقام معظم رهبری در کشور عراق با بیان اینکه یکی از مسائل و مشکلات عمده‌ای که در ایام شاهد هستیم، افراد گمشده است، اظهارکرد: براساس بررسی‌های متعدد صورت گرفته و به منظور کاهش این مسأله، امسال ۲۰ راهنمای زائر در خیابان‌های منتهی به حرم مطهر امام‌علی (ع) مستقر شده‌اند که استقبال بسیار خوبی هم از آن شده است.

وی با بیان اینکه علاوه بر این موارد، تیم پزشکی، آمبولانس، ماشین‌آلات آتش‌نشانی و ... نیز به شهر نجف اعزام شده‌اند، گفت: سعی ما بر این بوده که چرخه کاملی از خدمات را در شهر نجف به زوار حرم علوی ارائه کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد مقدس افزود: شاکر درگاه خداوند هستیم که توفیق خدمت به زائران امام‌حسین (ع) را نصیب و روزی ما کرده تا با توشه معنوی، در دهه پایانی ماه صفر، خادم زوار امام مهربانی‌ها باشیم.

 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->